Dodatkowe Informacje |
- Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymaganych w postępowaniu dokumentów oraz ewentualnych pełnomocnictw, między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
- Składane w postępowaniu dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Dokumenty należy złożyć, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą dowodu osobistego. Przekazywane kopie dokumentów powinny zostać potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem w w/w sposób wymagany dla podpisania dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną poprzez Platformę Logintrade.Net. (dalej: Platforma).
- Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest bezpłatny, podlega rejestracji i możliwy jest pod adresem:
https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/przetargi.htm |